05.10.2007

05.10.2007

Heute Morgen ging es mir leider gar nicht gut. Ich hatte zuwenig Blut (HB 65) und erhielt 2 Beutel. Nun ist es leider auch noch nichts mit der Wohnung. Ich darf aber nicht mehr auf der ISO-Station bleiben, da das Zimmer dringend benötigt wird. Ich werde nun auf den 7 Stock verlegt. Schade ich habe mich so gefreut mit Heidi diese Wohnung zu beziehen. Wie lange ich dort bleiben muss ist noch unklar. Ich weiss aber bereits, dass ich dort kein Zugang zum Internet habe und somit kann ich keine Einträge mehr schreiben.

6 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Hey Löru Kopf hoch du chunsch sicher scho gly zu dire Wohnig mitem Heidi! Mir wünsche dir ganz viu chraft das du grossi vortschritte chasch mache u de das ganze guet übersteisch!!!
Liebe greuss Vor fam. Löffu

Anonym hat gesagt…

Hoi Löru
Ha mi übere Itrag wäge dr Wohnig riesig gfröit, drum duets mir its mega leid für di das doch no nüt drus isch worde!Das wärsch aber nid Du, wedä its dr Chopf würdisch la hange..mach mit dere Chraft u däm Muet u vorauem däm Humor witer, wide agfange hesch!
Dini Iträg wärde mir fähle, aber ig hoffe d`Pia hautet mi ufem loufendä?!
Liebi Grüessli Sonja

Anonym hat gesagt…

Hoi Löru
ha vor em i ds Bett gah no unbedingt wöue luege, obs ä nöie Ytrag vo dir git u ob du itz würklech u wahrhaftig uszoge sigsch.....da het es mi scho grad enorm möge, woni gläse ha, dass du zwar där Uszug us Ägypte tuesch aträte (oder scho hesch?), z'Manna aber no uf sich laht la warte.....Weisch was, aufgeschoben ist n i c h t aufgehoben!!! Klar isch das itz grad chly Sch....., aber ig hoffe mit DIR, dass dä Ufschueb nume vo churzer Duur isch, gäu! Probier's eifach z'akzeptiere, ou wenn das nid eifach isch, bruuch dyni Energie für d'Bluetbiudig u nid für ä Fruscht...gäu Löru...weisch, dert häre wo me syni Gedanke leitet, dert häre geit ou d'Energie.
Nid resigniere, Löru...vilech gseht di ganzi Sach scho gly ume ganz nach "mit em Heidi i d'Wohnig" us! Das wünsche mir DIR uf jede Fau vo ganzem Härze!!!
DU schaffsch das!
I wirde äuä grad "uf Entzug cho", wenn ig dyner Yträg nümme cha läse...isch vo Letscht für mi so ä würklech wichtige Bestandteil vo myre tägleche Compi-Zyt worde, u där mit Abstand spannendscht derzue! Ja nu, sicher darf ig bi Urs & Heidi nachefrage...
Schicke Dir ä mega-riise-oberliebe-Marietta-Gruäss!

gas&friends hat gesagt…

Hey Loeru
Ja, ou ig durecke Dr d'Dueme, dass das aues klaptt u's dr moeglichscht
schnaeu wieder gnueg gut geit dass de chasch zuegle!
U de probiere ig' s de Mal per Telefon.
haerzliche gruess,
stephan

Anonym hat gesagt…

Hey Löru ha vo dirä Sitä ghört,
fingäs u guet so chamesäch ids Biud setzä u nachä läsä wis dir geit.
Wünschä dir aus Gueti u viu Chraft.
Ä ganz Liebä Gruess vo dim Pultnachbar mätu schneeberer

Anonym hat gesagt…

Hoi Löru

... i ha itze grad dini homepage gseh und mues säge i finges e ganz e tolli sach! wott dir nume schnäu säge, dass i dir aues, aues guete wünsche und vorauem viu chraft! du packsch das scho!
never give up your smile.

liebe gruess claudia hediger
(oder äbä ds klaudia vor choisystrass bim kv bärn...)