03.10.2007

03.10.2007

Heute war ein super Tag, ich habe tolle Neuigkeiten erhalten. Ich durfte heute das erste MAL seit dem 29.08.2007 mein Zimmer verlassen und an die frische Luft. Es war ein super Gefühl. Ich fühlte mich aber sehr schwach und es war schon eine grosse Leistung für mich. Tja, alles ist halt noch geschwächt. Mit dem Essen geht es leider immer noch nicht besser aber das wird schon. Das war aber noch nicht alles an Neuigkeiten! Ich darf am Freitag mein Zimmer auf der ISO-Station verlassen und in eine Personalwohnung ziehen. Diese Wohnungen befinden sich ganz in der Nähe des Spitals. Zum Glück hat meine Mutter gerade Ferien und so kann sie mich begleiten. Es muss nämlich eine Person bei mir sein, welche mir hilft. Ich muss am Anfang noch täglich auf das Zellersatzambulatorium zur Kontrolle. Ja auf einmal ging alles sehr schnell und das ist natürlich eine mega Motivation. Und mit „Mamas-Küche“ wird es auch mit dem Essen klappen. Selbstverständlich freue ich mich auch über Besucher in der Wohnung. Sobald ich nähere Informationen über den Standort der Wohnung habe, werde ich Euch informieren.

10 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

hey löru. Mir hei aui mega fröid, dass äs dir wider besser geit und du d` ISO-Station scho gli chasch verlah!!!!! Das isch ä super Nachricht!
äs liäbs Grüessli vom alex und vom hulu.

Anonym hat gesagt…

Tschüss Lorenz

Mir hei die Nachricht gläse un hei sehr freud dass Du i die Wohnig chasch u die Abteilig chasch verlah. De wird s Dir sicher mit grosse Schritte besser go. Mir hoffes gäu. Mir wünsche Dir vo härze aues Guete. Liegi Grüess Brigitte u Mark

Anonym hat gesagt…

Hoi Löru
das isch mega das de jetz chasch d`ISO-Station verlah, sie äue doch die schöne Ouge gsie wo am Zischtig die Täperatur id höchi hei tribe!!!!!!!!!!
I wünsche Dir e gueti Zit u viu spass i Dire neue Wohnig.
Toi Toi Toi u machs guet.
Es liebs Gruessli Sandra.

Anonym hat gesagt…

Hallo Löru!
Wow, das si ja tatsächlech super Neuigkeite! Mir freue üs riesig, dass du scho i d'Wohnig chasch zieh! Sicher wird's när ou mit em Ässe besser klappe. Mir drücke dir wyterhin d'Düüme, dass aues guet chunnt! Mir bewundere dini Leischtig u wünsche dir wyterhin ganz viu Chraft! Liebi Grüess Yvonne u Joël Hirschi

Anonym hat gesagt…

Hey Löru.....sooooooooooooo schööööööööööööööööön dyner News!!!!!!! Weisch wie, we du d'Türe vor ISO-Station wirsch hinger dir zue tue....u chasch useträtte a di früschi Luft!!!!
U när no HEIDI'S COOKing-SERVICE 24...
das cha nume obsi gah!!!
I gloube äs isch Zyt, DIR, LORENZ,
a dere Stell äs riiiiiiiiiiiiiiiise Chränzli z'winde für di enorm grossi Leischtig, wo DU ir letschte Zyt erbracht hesch! I zieh sämtlechi mir zur Verfüegig stehendi Hüet u Tschäpple vor DIR! WOW!
Ganz liebi Grüässli: Marietta

Andy hat gesagt…

lieber herr schumi
Das tönt jetzt au eso wie wenn mir do uff dr iso druurwidene sy. drby simer doch liebi sieche.....
toi toi toi
die hattrick-spielende fcb und fcz-supporter
buser u lehmä

Anonym hat gesagt…

Helloooo...

Ahhhhh... das tönt jo super... mir vor Sonnhalde 3 hei grad aui MEGA freud!!!

Liebi Grüess usem Seeland!
Catherine u Co.

PS: dänk eifach dra: bi Fischstäbli u Tütesuppe nie nie z fescht rüeme!!! :-)

Anonym hat gesagt…

Hoi Löru,
das si ächt super Nachrichte. Mir si sehr froh, dasäs dir besser geit. Vieu Spass ir Wohnig! Guet chochet ds Heidi für di, schüsch gäbts dänk nume Gummibärli,gäu!
Mir wünsche dir witerhin aues guete u gniäss morn di gross Tag ir "Freiheit"!
Grüessli Corinne u Reto!

Anonym hat gesagt…

ciao Löru, ha hüt vo dim Blog erfahre und prompt grad aues düregläse. Fingeni geniau, dass du das gmacht hesch. Beantwortet doch die einti oder angeri Frag. Has luschtig gfunge wäge däm Lied vo de Plüsch. Genau das Lied hani denn z'Florida o gäng glost, woni am liebschte wieder wär hei cho. Aber i ha düre bisse und när isch aues guet cho. Wünsche dir aues guete für di Umzug morn und überhoupt. Haute mi ufem loufende.
Gruess vom Simi

Familie Marchal-Friebe hat gesagt…

Liebe Lorenz
Wow das sind jo mega tolli Neuigkeite! Echt genial, dass du das isolierte Zimmer scho chasch verlah! Mit em Heidi sinere Understützig (und natürli au vo de ganze Familie, Fründe und Bekannte) wird es dir sicher scho bald viel besser ga! Mir wünsche dir au witerhin nur s Beste, viel Chraft und en "verträglichere" Mage! Bhalt dini ufgstellti und humorvolle Art! Liebi Grüssli vo Bonstette