02.11.2007

01.11.2007

Gestern gab es den ersten Schichtwechsel. Pascal wurde durch Urs abgelöst. Es ist wiederum eine Männer WG, das funktioniert bis jetzt hervorragend. Mir geht es soweit auch ganz gut. Ich kann sogar mein Gewicht halten und sogar ganz langsam steigern. Über Nacht erhalte ich weiterhin künstliche Nahrung über die Magensonde, welche ich „leider“ immer noch habe. Es ist aber ein ganz anderes Leben ausserhalb vom Spital und ich geniesse das schöne Wetter in Basel. Morgen gibt es dann wieder neue Werte von mir, da ich wieder das Zellambi besuchen darf.

6 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Hoi Lorenz
es isch super wieder infos vo Dir z`läse es freut mi das es Dir immer chlei besser geit. Was so e Männer-WG usmacht!!!!!!!!!
I wünsche Dir vie Chraft u machs guet o ne liebe Gruess em Urs.
Es grüessli us ins
Sandra, Urs u Elsbeth.

Anonym hat gesagt…

Hallo Lorenz,

Isch würklech schön ume mau öpis vo dir zköre...!

Mir hoffe, dass du Tag für Tag chasch Fortschritte mache u gli wieder chasch Vougas gä;).

Machs guet u bis gli.
Lg Fabienne u Marc

Ps. Hoffe, dass mir iez de mau chöi verbi cho...!

Anonym hat gesagt…

Hallo Lorenz
super das du so gueti fortschritte machsch u das du jetz äntlich hesch chönne zugle, i hoffe das der päsu di nid z hert gschtresst het im fitnesstrening.
diner nachbere wünsche dir aus aus guets ubis gli einisch

Anonym hat gesagt…

Hei Lori,

Isch schön, widr mau öpis vo dir z läse, fröit mi sehr. I findes super und bi mega froh, dases iz langsam e chli ufwärts geit.
Mach witer so, du meischterisch das Ganze super!

Liebs Grüessli
Clüd

Anonym hat gesagt…

Hei Lori,

Isch schön, widr mau öpis vo dir z läse, fröit mi sehr. I findes super und bi mega froh, dases iz langsam e chli ufwärts geit.
Mach witer so, du meischterisch das Ganze super!

Liebs Grüessli
Clüd

Anonym hat gesagt…

Hey Löru,
schön chasch ume iträg mache.
Mir hoffe das du dini erschte freiä Tage Deheime hesch chöne gniässä.
Leider hets üs nid glängt di cho ds bsuächä, villäch schaffe mir's ds nächschte mau.
Machs guet u bis bau.
Grüässli Corinne u Reto!