27.04.2008

27.04.2008

Das ist doch wirklich unglaublich!!! Mir geht es gut und trotzdem muss ich wieder nach Basel ins Spital. Ja ihr habt richtig gelesen ich muss leider wieder ins Universitätsspital. Ich hatte beim Ohr eine Verhärtung, welche die Hals-Nasen-Ohren-Spezialisten insgesamt 6-mal punktierten und analisierten. Am vergangenen Donnerstag erhielt ich einen Anruf von der HNO-Abteilung, welche mir mitteilten, dass es sich wahrscheinlich um eine Speichelansammlung handle, welche man mit einem entsprechenden Medikament behandeln könne. Tja und letzten Freitagabend rief mich mein behandelnder Arzt von der Hämatologie an und informierte mich, dass ich am Montag wieder ins Spital eintreten müsse. Die HNO-Spezialisten wollen am Dienstag Gewebeproben entnehmen, um noch genauere Abklärungen zu machen. Leider braucht es für diese Proben eine kleine Operation mit Vollnarkose. Nun warte ich mit etwas gemischten Gefühlen der Dinge, die da kommen werden.

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Hallo Löru!
Grad hani vori där nöischt Ytrag, wo du am Päsu gmacht hesch gläse u am Päsu zrugg gschribe. När hani där Gedanke gha, ob äch DU dy Blogger ou no heigisch...u bi spontan gah luege...!
Hey, was ig da grad gläse ha...nei, das darf doch eifach nid wahr sy!!! Löru, du tuurisch mi im Fau mega!!! Das isch eifach unvorstellbar, was dihr geng u geng ume müesst erläbe u dürestah!!! Päsu u DU, Löru, dihr syt für mi d'H E L D E vo dä Helde!!! (Nume chöit dihr mitdäm nüt choufe, gäu!) I weiss, äs isch eifach mega hert, Punkt.
Löru, i dänke hüt bsungers fescht a DI!!! Dä Gang zrügg i ds Unispitau aus stationäre Patient isch sicher kei liechte für DI u löst auerlei Gfüehl us. I myne Gedanke bini mit DIR. I hoffe u wünsche ganz fescht, dass Aues, wo itze uf DI zuechunnt, rybigslos u guet über d'Bühni geit, u dass DU scho seeeeeeeeeeeeeeeehr gly ume aus Bsuecher vo dym Brüetsch chasch dür di Türe vom Unispitau ynemarschiere, gäu!!!
Auso, Löru, packs! S'chunnt sicher guet, mir gloube fescht dra!!!
Schicke DIR ganz liebi Grüässli u äs Drücki!
Vo Härze: Marietta

Anonym hat gesagt…

Uhuuu Löru...
Ha grad gseh, dass sich syt am 27.4. nümme ta het uf dä zwe "Schumi-Blogger"... u da hani beschlosse, dir äs ganz äs liebs "Gueti-Besserig-Grüässli" z'schicke!!! : )
Hesch die Ops guet überstange? I hoffes ganz fescht u wünsche dir vo Härze, dass d'Heilig vo däre Wunde guet verlouft u dä Ygriff ä voue Erfoug isch gsy!
Marietta